Kijk eens naar de poppetjes in mijn ogen

Standaard
Kijk eens naar de poppetjes in mijn ogen

Binnenkort is het zover. De voetbal kampen maken weer hun opwachting en ook dit jaar ga ik mee om mijn dochter aan te moedigen en uiteraard te supporteren.

Helaas is zij niet ‘dé uitverkorene’. Ook zoonlief gaat een heel weekend met zijn team de boel op stelten zetten! Gelukkig – voor hem – is moeders niet in de buurt met haar bemoeienissen. ‘Trek je schone sokken aan?’ ‘Heb je je gewassen?’ ‘Zitten je spullen wel in je tas?’ Je begrijpt dat een 13 jarige daar niet op zit te wachten. Maar deze alinea begint met helaas… Niet omdat ik hem zijn weekend met zijn sportteam niet gun, maar meer omdat we nog steeds geen stekje hebben kunnen vinden van de geldboom. Geloof me, zo slecht hebben we het niet, maar schoolkampen, schoolreisjes, voetbalkampen, sportclubs, sport tenues enz. dat zijn toch best wat paar schoenen en tassen die moeders moet laten liggen 😆

Laat ik daar, creatief als ik ben, een oplossing voor hebben. Nou ja, de oplossing kwam niet helemaal uit mijn creatieve koker, maar uit die van creavriendinnetje/collega Marleen! Alle credits naar jou!♥ Uiteraard heb ik er mijn eigen twist aan gegeven.

Om de pot wat te spekken van het voetbalteam van mijn dochter heb ik poppetjes en hangers gemaakt. Je zou het gelukspoppetjes kunnen noemen. Voor elk teamlid 3 stuks om te verkopen. 1 ketting, 1 tashanger en 1 sleutelhanger en ik moet zeggen, ik vind ze supercute geworden!

Sleutelhanger, ketting, tashanger, sleutelhanger (variant)

Ketting

Sleutelhanger

Sleutelhanger

Ik maakte ze met kralen van de paashangers van de Action en met koord van de Wibra. Bij de tashanger gebruikte ik suède koord, sleutelhangers, zilveren kralen, tassels (kwastjes) en pluizige grijze kralen van de Wibra.

De gezichten en het haar heb ik er op geschilderd met acrylverf van Total Artist en soms gebruikte ik de acrylmarkers van de Action, maar op de blanke houten kralen ‘waaierden’ deze erg uit.

Deze week start de verkoop, ik ben erg benieuwd of de meiden net zo enthousiast zijn!

Bedankt voor het lezen.

Mocht je het leuk vinden kijk op mijn Facebook pagina https://www.facebook.com/kiekn.by.nat of Instagram https://www.instagram.com/nathaliekremer76 voor meer crea updates.

Plaats een reactie